Az elmúlt héten annyira belelendültem az edzésbe, hogy nem bírtam leállni. Napi 1.5-2 órákat kardióztam, plusz még volt a heti 3 Ricsivel való súlyzós edzés, és hogy még „kerekebbé” tegyem a történetet, mellé leredukáltam 1200kcal-ra a napi energia bevitelt. Úgy éreztem, ki kell próbálnom hogy reagál a testem erre a terhelésre…úgy reagált, hogy beintett nekem..Keményen. Minél jobban megfeszítettem magam az edzésben, a testem annál jobban megmakacsolta magát, és egy deka sem mozdult. A partizánkodásomnak Ricsi vetett véget, minthogy elszóltam magam, és ő elkerekedő szemekkel rám meredve elküldött bemelegíteni, hogy addig átgondolja mit is csinálhatna velem, aki ennyire önfejű és meggondolatlan (szerintem mást gondolt, de finomítok rajta :D). Nekem szokatlan, hogy minden lépésemről -ami az edzéssel, étkezéssel, ivással kapcsolatos -be kell számolnom. Persze logikus, hogy fontosak az edzőnek ezek az infók a haladás iránya miatt, ám én ezt nem vettem komolyan…ő igen. Úgyhogy abban maradtunk, hogy MINDENT el kell mondanom neki a jövőben ahhoz, hogy együtt tudjunk dolgozni, (szegény, hamarosan meg kell tudnia, hogy jön a böjti szezon :D) és megállapodtunk abban is, hogy 1600kcal-ra kell emelnem az energia bevitelt. A táplálkozás még sarkalatos pont nálam. Az alap, hogy vegán étrend, de ezen belül, ó anyám, annyi variáció van!strong-is-the-new-beautiful-quote-1

Vannak testépítők, akik gyümölcsön élnek (Nature’s Athlete), van HighCarbLowFat étrend (Váli Tamás), 80/10/10, nyers evők, LowCarbHighFat követők, de vannak, akik a növényi eredetű fehérjeporra esküsznek, és vannak, akik csak zsigerből csinálják. A legszebb az egészben, hogy mindegyik működik, viszont nem mindenkinek. Nagyon körbe kell járni a témát, mielőtt elköteleződünk valami mellett. Váli Tamással konzultálva, én a HCLF mellett döntöttem. Ő azonkívül, hogy esztétikus testet épített fel magának, még nemzetközileg elismert, kiváló minősítéssel rendelkező vegán táplálkozási tanácsadó is. Forduljatok hozzá bátran. Szerintem.

A következőkben írok erről az étrendről, illetve hozok pár finom, egyszerűen elkészíthető ételeket is, no és persze hozok részleteket az edzésről is.

Addig is, edzői utasításra most lazítok: 🙂

en-2016-01-10